jueves, 13 de agosto de 2009

La Vida pasa mientras hacemos planes.

Benvolguts tots,

La veritat es que la situació actual d'incertesa que hom está patint amb lo de Shanghai, i la poca o nula fe que tinc en que la situació es reverteixi i, per últim, degut a que tinc ganes de tancar temes a la meva vida he decidit 4 coses:

1. He agafat el meu expedient académic de enginyeria de telecos, l'he traslladat a la UOC, i em titularé en Telemática... (m'han convalidat un munt d'assignatures i em quedarien entre 6 i 8 assignatures)
2. Els temes que tinc de la Opereta que ja fa anys que vaig acabar, i que mai s'ha estrenat i cada vegada veig més dificil que es faci, més 8 temes que he composat aquest any que no han entrat en els criteris de GDE, n'he pensats els arranjaments per fer-ne un disc acústic... bueno... acústic acústic potser no, pero molt més tranqui, i més simfónic, que GDE segur, amb lo que crearé un projecte paralel a GDE del qual encara no tinc el nom...
3. Que si les coses van maldades al curro, em poso a treballar de peixater, cobro el paro (que tinc un any i mig), treballo grabant discos, acabo la carrera i em poso de profe.
4. Marxem a Mataró i em dedico a ensenyar Física a una escola o project managing a la Uni i a tenir 3 mesos de vacances...

Qué grande es tener planes... el problema es que la vida siempre se obceca en hacer que improvises...

Bona nit.

2 comentarios:

jeffreyabbot dijo...

Doncs això són molts plans i molt importants... de fet el més important és tenir-ho clar no?

Adrian Leverkun dijo...

Si, tenir-ho clar, pero, com poso en el títol i el final, porto amb aquests plans desde que tenia 30 anys i encara no els he pogut realitzar, bueno lo de la UOC si es ferm, la resta dependrà del projecte Expo...