viernes, 19 de junio de 2009

La Crisis Ninja de Leopoldo Abadia




Benvolguts tots/es

Per fin tinc temps de escriure una mica sobre un llibre que he llegit recentment, es el llibre “La crisis ninja y otros misterios de la economia” de Leopoldo Abadia, editat per Espasa. La veritat es que m'ha agradat molt, moltíssim, i no només per la quantitat d'informació que hi ha, sinó perquè es fa molt fàcil de llegir, i això tractant-se d'economia es un gran què.

A mesura que el vas llegint sembla que estiguis en una conversa amb un iaio de 75 anys que t'explica, de forma planera, i amb la serenitat que dona haver viscut molt, i “discurrir” molt, una cosa complexa aprofitant els exemples més planers possibles. A la pràctica, m'el vaig llegir en el vol d'anada a Abu Dhabi i em va fer que el viatge fos molt agradable... tots sabeu que no m'agraden els avions.

He de reconèixer que, com que aprofita símils de la vida quotidiana, a vegades sembla que se l'hi vagi la olla parlant de la seva vida, però en una segon lectura – viatge de tornada- te n'adones de que no diu cap trivialitat, encara que ho sembli.

En definitiva, un bon llibre per sber una mica més com funciona la economía globalitzada, i la vida en general...

No hay comentarios: