jueves, 2 de junio de 2011

"I ara que?" - "NU"


Continuando con las letras de "NU", hoy os presento una que compuse el dia de las cargas policiales en la Plaza Catalunya. Como al 95% de los que lo vimos nos pareció un exceso y una vergüenza y a mi, personalmente, me dejó muy tocado por lo que implicaba.

Esta es mi pequeña contribución a la causa. (Perdón por la maquetación pero lo pongo como lo canto con la música)

"I ara que?"
Marc Pursals - "NU"

No solc patir 
quan veig a aquesta gent,
que encascats
creuen poder-se'n escapar

No provoqueu
la flor enfront dels ulls.
Persistirem,
que les idees vagin fent.

Però qué es el que veig?
No pot pas ser.
no m'ho podia haver imaginat...
Però que es el que veig?
cóm ho pot fer?
M'has deixa't tocat...

Ha quedat ben clar,
no soc un criminal.
Només vul compartir
els meus ulls i fer-me escoltar.

Però es que no ho veus?
M'has tret tot el futur.
I ara veig aquí,
lo poc que vols caminar amb mi.


Però qué es el que veig?
No pot pas ser.
no m'ho podia haver imaginat...
Però que es el que veig?
cóm ho pot fer?
M'has deixa't tocat...
... però no podràs fer-me petit,
no podràs fer-me petit,
no podràs fer-nos petits.

Ha quedat ben clar,
no som uns criminals...

No hay comentarios: